Arkadaşlar daha önce panikatağımla ilgili bir post açmıştım. Doktorumun da onayıyla psikiyatrist in önerisiyle Lustral e başladım 1 aydır. 22. Haftada yız hamilelikte de. Fakat dün detaylı ultrason için profesöre gittik. Bana Xanax kullan lustral den daha güvenli dedi. Araştırdım fakat xanax hakkında pek iyi şeyler okumadım. Kendi doktoruma da sorucam tabi ama var mı aranızda bu ilaçları kullanan? Etkisini gören ya da olumsuz sonucuna şahit olan? Halbuki doktorum günde yarım doz lustral hiç bir şey yapmaz bütün bile içebilirsin demişti. 🙄 Tedirgin oldum..içmesem atak geçiririm diye korkuyorum.