Aleyya kaldım, hem de hemen doğum kontrol hapı kullanıyordum bıraktıktan sonra 2 kez adet dönemi oldu 2. si sondu. pko büyük bi sorun değilmiş bekarken ben çok gözümde büyütmüştüm çocuğum olmaycak diyordum ama hamile kalan öyle çok ki. sen de hiç takma ben kafamdan hamileliği atmıştım olmazsa tedavi olurum diyordum hiç beklemiyordum yani hamile kalmayı sürpriz oldu :)