Arkadaşlar ben 6+1’de ilk doktora gittiğimde ultrasonla bakılırken doktorum bir problem olabileceğini söyledi ve vajinadan ultrasonla baktı. Orada kalp atışını duyduk ve rahatladı. Daha sonra hemşiresine sat uyumsuz diye bir şey söyledi. Bize de rahmin bebekten 2 haftalık büyük göründüğünü anlattı. Bir sonraki hafta kontrole gittiğimizde bebek büyümüştü ve doktora uyumsuzluğu sorduğumuzda bizim için önemli olan bebeğin sağlığı ve gelişimiydi, gayet güzel durumda. Onu düşünmeyin siz dedi. Bu durumu yaşayan var mı aranızda? Bu arada şimdi 9+2 oldum, doktor gel demedi ama sanırım önümüzdeki hafta bir kontrole gideceğim.