Eşim ilk hamileyim dediğimden beri kız olduğuna emindi. Hissettiğinden mi gönlünden geçen o muydu bilemem. Ama erkek olsa bile çok severim canım oğlumu diyordu. Sonra baktım benim ailem ve onun ailesi de kız istiyor . Cinsiyeti Tahmin et dediklerim, kendi ailem dahil hep önce hayırlısı olsun sonra kız olsun diyorlardı. Bi yandan çok üzülüyordum erkek olsa sevinmicekler mi diye. Sonuç kız 😊bir anne için kız erkek farketmez tabi ki. Erkek olsaydı yine benim yavrum kız zaten benim yavrum ... var mı ailesinde böyle olan.