nrdnkd Arkadaşlar 7 haftalık hamileyim ve 7 haftadır aşırı adet sancıları çekiyorum hiç geçmiyor hemen hemen hergün böyle. Benim gibi olupta hamileliği güzel ilerleyen var mı aranızda ? Sizce neden oluyor böyle ?
Busrabora nrdnkd bende öyleydimm her an adet olcakmısım gibi gece bile uykumdan agrıdan dolayı uyanıyordum kesin bişey olcak vs diyordum öncesnde de düşük yaptıgım için ama cok şükür geçti agrılarım 9 10 haftaya kadar sürüyo sanırım ama hiç kahverengi vs akıntım olmadı sadece agrı vardı
nrdnkd Busrabora canım ben de öncesinde düşük yaptım bu yüzden korkuyorum ama çok şükür kan, kahverengi akıntım falan yok
nrdnkd Esnnnn34 inşallah her şey güzel olur canım bu sefer. İlki düşükle sonuçlandı korkuyorum bunda 😔
Busrabora nrdnkd kan ve kahverengi akıntı yoksa endişelenme ben de sen gibi her an bişry olacak diye bekledim cok şükür olmadı🙏🏻🙏🏻
Duuyguum Bende öyleydim canım öğrenmeden başladı sekizinci haftama kadar uyuyamadığım zamanla rda olmuştu bi sorun olmadı
Duuyguum İlk aylarda olabiliyormuş zamanla geçiyormuş canım benim bugünlerde tekrar başladı dr gittim yolunda herşey çok şükür