Mervednr SemaSalihh nefes alıp vermekte zorlandığımız için oluyor sanırım bende 20. Haftalarda başladı gece oluyo genelde sabah kalktığımda yastık ıslak oluyo
Kuzeynermin SemaSalihh aynı durum bende de söz konusu postu görünce şaşırdım yalnız olmadıgımı gorunce🙈
UmudumOldun SemaSalihh bilmiyorum 🤷 hiç sormadım doktorumada . Ama kötü bir sebebi yoktur diye düşünüyorum
Esesen SemaSalihh belki burnunuz tıkanıyordur sıcaktan ve hamilelikten o yüzden ağzınızdan nefes alıyorsunuzdur
UmudumOldun kbraknt Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah bişi kalmamış biz daha yolun basindayiz inşallah goruruz o zamanları 😊
Ozlemyy SemaSalihh reflüden oluyor bir taraftan ağzım akıyor bir taraftan terliyorum bi kalkıyorum yastık su içinde 😂😂😂