Agirmas mutlu__son1209 bende de oluyordu doktorum rahim büyüyor ve kasların gelişiyor çok normal demişti kanaman vs yoksa hiç sıkıntı yapma canım
Tubaaa-91 mutlu__son1209 aynı sancıları bende yaşıyorum geçen sabah uyandığımda sağ kasığım yırtıldı diye bağırdım evin içinde sonra sol tarafa geçti ara ara duruyor kanama olmadığı için pek önemsemedim ama bu Perşembe doktora gidince bende bilgileneceğim bu konuda insan biraz korkuyor ilk olduğu için sanırım
Mervenr mutlu__son1209 evet normal bebek büyüyor ve tabi rahimde büyüyor bu yüzden bende ağrılar çekiyorum
Bebisveannesi mutlu__son1209 9. Haftamdayım bugün bende de aynı durum var çok az kanama da oldu çok korktuk doktor Bebeğin eşi yerleştiği için oluyor bu kanama dedi bebek de iyiydi hap verdi yolladı ama ben hala korkuyorum, sizin kaçıncı haftada olmuştu acaba😞
mutlu__son1209 Agirmas ay çok sağol canım kanamam Yok ilk zamanlar oldu kanama korktum iki gündür olunca
Mervenr mutlu__son1209 aynen şu An bile ağrım var kasık ağrımdan hariç ön tarafıma kadar giriyor ağrı bazen korkuyorum bile
mutlu__son1209 Bebisveannesi kahvrengi akıntı bende beş haftadan 10 uncu haftaya kadar devam etti ara da kan da geldi ama geçti Ağrı üç gündür ara ara yokluyor bende ilaç kullandım kanamadan