Hifa Merhaba kızlar 13 haftalık hamileyim yarın doktora gitmeyi düşünüyorum acaba cinsiyeti belli olur mu
Minedy Hifa belli olur illa kız erkek bişey der ama ne derece kesin sonuçtur bilemeyiz. Bence erken bu haftalarda öğrenmek. Bana 14 te erkek 17 de kız 18 de erkek 22 de kesin kız dedi 😄😅
Mlssa Hifa Eğer gösterirse canım olur ben tam 13te öğrendim kız olduğunu kesin olarak söyledi doktorum..Direk gösterdi kızçem☺️ 28+1 şuan yanılma olmadı ☺️
esrosatt ben tam 13 de gittim yüksek ihtimalle kızınız olacak dedi🙏sağlıklı olsunlarda daha ne isteriz🙏
Hifa Hepinize teşekkür ederim dua edin rabbim herkesin gönlüne göre versin Rabbim tüm hamişlere kolaylık versin