Benim 2 gün sürüyor öyle uyuyınca falan geçmiyor,sadece nane yağı sürüyorum sol tarafım ağrıyor benim masaj yapıp tülbentle sıkıyorum kafamı bu şekilde yaparsam hafifliyor bol su içiyorum,kahve çikolata tüketmiyorum bunlar azdırıyor çünkü,birde doktor bana bu şekilde atak geçirirsen hastaneye gel iğne yapalım dedi ama bende yaptırmadım bebeğe zararı olur diye :(