Gul33 Bugün 38 haftalık olduk. 3 gün önce nişanım geldi, yani galiba nişandı. Ama o günden beri katı jöle kıvamında akıntı gelmeye devam ediyor. Bu Doğum belirtisi mi? Yaşayan var mı?
Nur55 Gul33 canım benm 38.+3 de nişanım gelmişti öncesinde sancım vardı aralıklarla nişandan 5 saat sonra doğurdum muhtemelen senin de doğum belirtilerin başlamış yavaş yavaş. Sancın var mı kasılma VS bir şikayetin
Thecrown Gul33 nişan geldikten 3-5 10 gün sonra da Doğum olabilir hemen de olabilir yakındır inşallah
Gul33 Nur55 kasılma sancı akşamları oluyor, gündüz de gayet iyi oluyorum sancı falan kalmıyor. İlginç benim durumum
Nur55 Gul33 Aysetugra karnın sertleşiyor bebek aşağı baskı yapıyor falan sen yaşayınca anlarsın bu kasılma bu sancı diyeceksin çünkü ilk kez yaşadığın için farklı gelecek doğum sancısı düzenli olur ama bunu hiç unutma mesela sana sancı gelir ilk anlarda dayanabileceğin kadar çünkü uzun sürmez ve 5-6 saatte bir gelir belki de bir günde bir ama hep düzenli sonra 3-4 saatte bir gelir sonra 1 saatte örneğin doğum anı geldiğinde bu dakika da bir olacak ve sancı sıklığıyla birlikte süre de artacak doğum yaparken bile arada sancın gidecek dinleneceksin o kadar düzenli yani düzen aralıklarını not et şu saatte geldi şu kadar sürdü VS diye