Irono Oncelikle herkeze mrb ben 35 haftalik oldum ama bu yalanci sanci denilen sey sadece bende 1 kere oldu kasilmalar oluyo ama yalanci sanci 1 kere oldu normal mi sizc3
Ebru0101 Irono bende 36 oldum ama yaşadığım şeyin yalancı sancı oldugunu bile anlamıyorum 😁 Bazen adet sancısı gibi bi agrı oluuor bebek bi tarafa toplanıp duruyo sonra geçiyor ama sürekli olmadgı sürece sanırım sorun yok
Zelnuray Irono bende başladı sancı saat başı sertleşiyoruz 35+4 gün olduk erken doğum olabilir çünkğ sancı için salı günü yatmıştım korkuyorum 😔😔
guler27smsk_ Ebru0101 evet cnm senin yaşadığın yalancı sancı bunu bilmek icin sancı geldiğinde eğer uzanır pozisyon daysan kalk yürü eğer geçiyorsa yalancı sancı yada uyumaya çalış uyursan yalancı sancı Cnm 😊
Senbibak Bence normal bana da kaşıktan bir kere girdi doktor olcak artık bunlar düzenli bi kasılma olursa haber ver dedi belirli aralıklarla
guler27smsk_ Dizman bnmki çok sık sertleşiyor dedim bugün doktora dedi Doğuma hazirlaniyo daha dört hafta var ama daha erken gelebilir
Dizman guler27smsk_ bende 35 haftaliğim benimde çok sık sertleşiyo randevum 2 gün sonra bende endişelendim