Evet ben de sonunda yazıyorum doğum maceramı şükürler olsun kavuştuk kızımla🙏 darısı bebeğini bekleyen tüm güzel annelere💞
Eveeeetttt normalde ben kesinlikle karar vermiştim sezaryen olacaktı doğumum çünkü ben de panik atak ve mitral yetmezliği mevcut olduğu için güvenemedim kendime normal yapamam diye. Bu doğrultuda doktorunuzla 22 haziranı belirledik tam 38+1 olacaktık hem bebişim daha da çok büyümüş olacaktı çünkü ölçümde 36 haftalık 2600 gr çıktı çok üzülmüştüm. Çarşamba günü doktor kontrolünden sonra karar verdim kendimi besiye çekip bebişime kilo aldıracaktım bi heves başladım muz fındık fıstık vs... Perşembe günü ayaklarımda in tüm bacak ve belime vuran ağrıyla uğraştım 4-5 saat ama ciddiye almadım geçer die nitekim geçti. Ama gece 3 gibi yoğun adet sancısı ve bel ağrısıyla uyandım wc ye gittim herşey yolunda bebek normal hareketleri dedim yat sesini çıkarma bebek büyüdü ondandır. Kıvrana Kıvrana saat 6 oldu dulumu aldım eşimi uyandırdım bebeğe zarar gelebilir acile gidelim diye. Gittik nst de sancım çıkmadı alt muayene yaptılar 2 cm açıklık başlamış ama benşm sancım 10 dk aralıkla geliyor biliyorum. Eve geri döndük Dr 9 da gelince muayene oluruz diye. Ama doğum olacak diye söyledim eşime çünkü kesintisiz sancım var ve 10 dk da 1 şiddetleniyor tarif edemiyorum bile o derece. Lavoboda da pembe lekelenmem gelince tamamdır dedim hastanenin yolunu tuttuk. Dr muayene etti kasılmalar karnımdan bile görünüyor sertleşiyor kramplar mide bulantısı ishal mafoldum😣 hemen doğum haneye aldılar hazırlık için normal doğum istedi Dr açılmam 3 cm olunca ve ben dayanınca ama kızım makat çıkışlı geldi ve sezaryen kararı aldık. Spinal oldum. Ya epidural ve spinal arasındaki tek fark ağrı konforu ama ben sırtımdaki fazla hortum istemedim. Çok korktum am korkulacak bi durum yokmuş hiç hissetmedim iğneyi. Bacaklarım uyuştu yatırdılar ben hala iyiyim ama durun başlamayın ayaklarımı oynatıyorumndiye vıdı vıdı yaparken kızım ağlamaya başladı😋 hiç bişey hissetmedim ama sonrasında tavsiyem zor çok zor ama bol bol yürüyün çünkü yürüdükçe geçiyor ağrı. İdrar yaparken canımı teslim ediyorum sandım ama o da azaldı yapa yapa. Şimdi büyük tuvalet bekliyoruz o daha zormuş bilgim yok ama hayırlısı🙈
Tek tavsiyem yapabilirseniz normal yapın arkadaşlar tıoarkanmabuz daha kolay. Sormak istediniz soru olursa sorabilirsiniz. Biz kavuştuk Allah sizi de sağlıkla kavuştursun inşallah