Yanlış anlamayın ama yani bi yorumunuzu gördüm iki haftadır kürdan yiyormuşsunuz da hala doktorunuza bilgi vermemişsiniz kontrolünüz varmış onu bekliyormuşsunuz. Buraya yazana kadar neden doktoru aramaz ki bir insan ? Ha şimdi cevabınız aynı durumu yaşayan varmı bilmek istedim olacak. Hadi diyelim sizin durumunuzu yaşayan birileri çıktı diyelim . Bunun size faydası ne ? Saçma sapan davranışlar sergiliyorsunuz hakikaten ya ben böyle bi durumla karşılaşsam şurada post açmaktansa bebeğimi düşünür sabahına uyanır doktorumun kapısına giderim. Tuhafsınız çok tuhaf..