Melda_onal gebelikte taş,toprak,kil yiyenler oluyor evet demir eksikliği çok ileri olanlarda.Gebelik sonrası geçiyormuş hemen.Fakat kürdanı ilk defa duyuyorum.Yine taş,toprak yemekten iyidir,onlar daha tehlikeli çünkü sağlık açısından ama.Bunun için de mutlaka bir yardım almalısın canım.Doktoruna söylemedin mi?