Aysebkr1258 Gulcinozdmr hayır değil canım büyüdükçe her yerde tepişiyo minikler bende çok aşağılarda hissediyorum hep ama 38 haftalık olduk bi sorun yok çok şükür aklına takılmasın yinede doktora gittiğin zaman bi danış
Yigitalpinannesi Gulcinozdmr canim o ayaklaridir bendede o haftalarda rahme cok buyuk baski oluyodu cok sukur donunce gecti ama rahat etmek amacli git hastaneye ben suan 37 yim sukur bi sorun yasamadim.