Nur55 amin inşallah. İkili testte riskli çıkmıştı zaten 15-16 haftalıkken de kalpteki rahatsızlığı öğrendik yaşamaz dediler çok doktor çok şehir gezdik kimse olumlu konuşmadı bir gittigim doktora tekrar gidemedim ilgilenmek istemediler aldirmadigim için doğumda bile girmedi doktor doğumuma aldirsaydi ben dogurtmam dedi çok şükür bir ay yaşadı ben gördüm anneliği tattım belki iyi olur diye hep bı umut vardı içimde ama olmadı kısmette böyleymiş demekki elimizden geleni fazlasıyla yaptık kimseyi dinlemedik o benim meleğim hiç unutamam onu Allah'ım buna ömür versin inşallah