Haribo42 ben telefonumun ışığını mümkün mertebe kısıyorum ve mavi ışık filtresini kullanıyorum eşim kızıyor ekranın niye bu kadar karanlık diye hem gözlerim daha az yoruluyor hemde işte aklımca zararı en aza indirmeye çalışıyorum bırakamıyorum özellikle bebek sitelerinde çok geziniyorum elimde değil oluyor