arascimm Kendi sancılı durdurdular 35+4 haftalık hamileyim. Başka bir hastaneye gitsem suni sancıyla doğum yaptırırlar mı ? Kendi doktorum yogunbakim gerekmez büyük ihtimal diyor çünkü
PrenssAnnesiiii arascimm canm ben o kadar çabalıyorum birgün daha içimde kalsın diye bence erken biraz daha durmalı ayrıca kendi sancın gelsn ne güzel suniden korkuyorm ben
GozdeCemre arascimm n biliyor doktorun 42 haftalık doğruup kğveze girende var 35+3 de doğm Yaptım girdi bebeğim küveze hç sıkıntı yoktu ama kontrol amaçlı erken doğduğu için madem sancın durdu ne bu doğurma telaşı
Denisss arascimm suni sanci hic iyi bisey degil kendi adima konusuyorum cok aci cektim sancilarin durdurulduysa bekle bence hem tam gununu doldursun acele etme
Milly93 Neden acele ediyorsun ki beklesin bekleyebileceği kadar niye kendi sancı la zamanında doğurmak varken suni sancıyla doğum niye hemde bu kadar erken
anapanda12 Yoğun bakım ünitesi her zaman bir artıdır, bazen bebeklerin solunum sıkıntısı çıkabiliyor. Ayrıca sancın durduysa niçin suni sancı alasın? İki hafta daha beklesen normal doğum olur belki