Kubrakilinc61 6+7 günlükken düşük yaptım. Sonra ki ay da adet olamadım hala da olmuş değilim kist çıktı bende bu regli olmamı engeliyor bu arada polikistik over hastasıyım yumurta sayım çok bu yüzden ilaç kullanmadan da hasta olamıyorum.(ilaç kullanmama rağmen regli olamadım)
Nurerdgn Kubrakilinc61 canim doktora gittinmi ilac kullanmana ragmen olmamissin ya bende polikistik over hastasiyim onun ne oldugunu cok iyi biliyorum aynen ilac kullanmadan adetim olmuyodu bide asiri kilo yapiyodu sonra vok siki bi diyetle 33 kilo verdim adetim duzene girdi tup bebek yontemiyle hamile kaldim 22+4haftalik hamileyim simdi cok şükür sogan kurunu denedim herseyi denedim ama kilo vermeden adetim duzene girmedi maalesef bu illet kilo ile besleniyo bazilarinda hormon bozuklugu bazilarinda asiri tuylenme bazilarinda kilo yapiyo ilac kullanmadan once gebelik testi yapmissindir zaten gebe değilsen ilac ile de adet olamadiysan bi doktora git ama kiloluysan muhakkak kilo vermen lazim ❤
Kubrakilinc61 Nurerdgn doktora gittim canım tekrar başka söktürücü verdi bana. 55 kiloydum yine düzensizliğim vardı 68 kiloyum yine aynıyım bende polikistik over kadınlarına göre daha fazla yumurta var 😔 bu yüzden çarem yok başka hep dua ediyorum 🙏🏻 Düzelmek için
Minimom Canım benimde kistim vardı, kistim kaybolsun diye soğan kürü uyguladım 15 gün. Daha önce uygulayıp çok yararını görmüştüm zaten. Kullandığım ay hamile kalmışım, Kistimde 10. günde kaybolmuştu.
Kubrakilinc61 Minimom çok sevindim tatlım 🙏🏻😊 benimkisi önemsiz geçen bi kistmiş ama 1.buçuk ay oldum hala olamadım soğan kürünü duydum uygulamaya başladım 7. Günündeyim inşallah faydasını görürüm 🙏🏻🙏🏻😊
Minimom Kubrakilinc61 benimkide kendiliğinden eriyip gidecek bi kistti ama çocuk istediğimden şansa bırakmadım 🙂 bence kesin görürsün. Düzenli uygulandığında mucize birşey. 7 ye kadar gelmişsin zaten alışmışsındır 🙂
Kubrakilinc61 Minimom tadı tuzu yok zaten hiç tiksinmedim içerden faydası olması için dua ediyorum 🙏🏻 Sizlerinde dualarını bekliyorum 🙏🏻🤗🤗
Sinem6193 Bende de polikistik over var. Ama 10+3 günlük hamileyim. İlk gittiğim doktor anne olamazsın dedi ama başka doktora gittim hormonlarıma baktı. Hormonların bozulmamışsa doğal yolla hamile kalabilirsin dedi ve doğal yolla hamile kaldım. Önemli olan hormonlara zarar verip vermediği. Ve hamileyken ultrasyonda kistimi doktor göremedi gözükmüyor dedi. İnşAllah gitmiştir. İnşAllah bebek sahibi olmak istiyorsan Rabbim tez zamanda müjdeler seni 🙏