Busrasalt Merhaba arkadaşlar 6 haftalık hamileyim bebeğim gözükmedi daha Cuma günü doktor randevum var çok heyecanlıyım inşallah görürüm kalp atışını duyarım 6 haftalıkken kalp atışını duyan var mı?
KubSav33 Busrasalt yedide fln da duyabilirsin evet ben yeni gitmistim altinci haftaya yeni girmisti tam alti haftalik degildi gittigimde iki hafta sonra tekrar cagirdi gel kalp atisini dinleyelim dedi
Kahve_kokulu Busrasalt evet canım doktor benibu perşembe çağırdı kalp atışı duymak için bakalım inşallah duyarız :)
Nunumm 32 haftalık hamileyim ama 6 da duymuştum kalp atışını 7 de de duyabilirsin ama doktordan fark ediyor
Niluferrmeric7 Biz kesemizi 5+2 de gorduk su an 6+1 olduk kalp atisi icin gitmedim 7 haftalik olmayi bekliyorum garanti olsun diye😊
miniknokta Busrasalt merhaba, ben 6+1’de hamile olduğumu öğrendiğim gün duydum vajinadan duyabildik ☺️