Yurdanur Sebnem_mehdizade sizi kan testi yaptırdığınız yer bilgilendirir ama bu değerlere göre gebelik var gibi görünüyor benim 3 gün geçtiğinde 70 çıkmıştı..2 3 gün sonra bi kan daha verip değerinizdeki yükselmeyi takip edebilirsiniz düzenli yükselirse gebelik vardır şimdiden hayırlı olsun
UmudumOldun Sebnem_mehdizade normal bence . Benimde 4 gün geçilmişti 58mi ne çıkmıştı canım geç döllenme olduğu için
Duuyguum Normal canım çok yüksek çıkıp iki üç gün sonra düşenler yada yükselmeyenlerde var gün aşırı kan vermen en iyisi sağlıklı bir gebeliktir inşallah allah sana bağışlasın inşallah