deletedmom592 canım ben geçen ay göğüs ağrısı, mide bulantısı, kasık bel ağrısı hiç olmadığı kadar çektim. Adetim de ilk defa 3 gün gecikti. Ama 4. Günü adet oldum. Demem o ki, belirtiyi bazen psikolojikmen insan da yaratabiliyor. En sağlamı adet gününü bekleyip test yapacaksın