Kızlar dün gece sürekli kasılmam oldu saat başı uyandırdı beni sabah sanciyla uyandım çok düzensiz sancilar girip çıktı şuan daha rahatim azaldı sancim 39+3 haftaligiz bu kez geliyo mu yoksa yalancı şancı mi ?? Gecicek diye korkuyorum yürüyorum sürekli