Merhaba kizlar bugün eşimle mobilya bakmaya çıktık. Sicaktan dolayı çok fazla gezinemedikte aslinda... Neyse gezindiğimiz mobilyacilarin çoğunda benim aklimda olan montessori tarzi oda takimi çok fazla göremedim. Nokta bebede begendigim bir takim vardi onda da bazi arkadaslar memnun kalmadigi icin ikilemde kaldim. Caploonbada bir model vardi. Bir tek onu begendim. Oda yokluktan diyebilirim. Burdaki tecrubeli alisverisini yapmis anneler varsa aldiklari yeri, ürün fotolarini koyarsa yada öneride bulunabilecek olan varsa yardimlasmis oluruz diye dusunuyorum. Benim gibi bulamayan arkadaslarada faydasi dokunmus olur. 🌸