kkardelen42 Hanımlar ben 5 haftalık hamileyim kesemiz göründü. Ben normalde genital ağda için kuaföre gidiyordum ama şimdi tedirgin oldum kendim denedim ama yapamadım hamilelikte bi sıkıntı olur mu siz nasıl yapıyorsunuz
UmudumOldun kkardelen42 yok canım gittiğin yer temizse bir sıkıntı olmaz bende 6 haftalıkken falan gitmiştim ilk halada gidiyorum
BirVeraAnnesi35 kkardelen42 canm ben 19.haftadayım hala daha gidiyorum bundan sonrada gidicem kendini kasma sıkıntı olmaz doktorum gidebilirsin dedi öyle kendim falan sıcaklarda uğraşamam hiç😊
Deniziimmm kkardelen42 canım. Şuan 27+5 günlük olduk ve başından beri kompleye gidiyorum kuaföre hiç bir sorun olmadı şükür ki doğuma kadar da devam inş 🙏😊
kkardelen42 UmudumOldun yani işte klasik kuaför canım yani şimdiye kadar gittiğimde bi sıkıntı olmadı mikrop kapadım şimdide bi sorun olmaz demi
UmudumOldun kkardelen42 gittiğinde bak örtüyü degistirmismi spatulayi yenimi açtı. Olmadı hamileyim diyip rica edersin dikkatli olmasini
kkardelen42 BirVeraAnnesi35 yani kendi başıma yapmaya kalkınca daha çok sıkıntıya giriyorum gideyim o zaman teşekkürlerr 😊
Ekincis Deniziimmm ya bende ağda taraftarıyım ama analık iç güdüsü mü nedir önceden çekinmeden açardım şimdi bi utanıyorum siz de var mı böyle bi şey
Ozican kkardelen42 benim doktorum 12.hftadan sonra git demişti.3 ayın dolsun demişti.Hani kasarsın kendini vs diye 🙂
Elifkandil kkardelen42 31 haftalık gebeyim bende düzenli olarak gidiyorum ve ağdanın bir etkisi olacağını düşünmüyorum ☺️
Nutella kkardelen42 mide bulantıları dışında herhangi bir sorun yaşamamama rağmen en baştan beri doktorum Ağdayı önermedi. 21 haftalık oldum sordum hala uygun görmediğini kasılmayı tetiklediğini söyledi. O nedenle doktorunuza danışın derim.
Deniziimmm Ekincis ben her seferinde yaşıyorum onu bizden kaynaklı canım çok utanıyorum aynn ana kendimiz de yspamıyacağımız için Allah'tan eli hızlı benim kız maşallah konuşa konuşa bi bakmışız bitmiş 😊 olsun yapıcak bişey yok en temizi o şekilde canm
Duygu19031903 Bende gitmek istiyorum ama korkuyorum. Açıklık falan olur diye. Zaten düşük tehlikem var bide ondan korkuyorum. Doktorumda sormadım