C_rabia benim adetime 2 gün vardı ben yaptım. Sonra baktım çıkmadı çamaşır makinesinin üstüne koymuştum ozaman 12 8 vardiyesindeydim yattım uyudum üzülmüştüm uyanınca elimi yüzümü yıkamaya gittim bi baktım iki çizgi silikte değil 2 gün sonra kan testi verdim. 65 çıktı doktora göründüm tekrar kan testi istedi 223 çıktı ve şu an 24+3 günlüğüz kızımla 😊