Kızlar epidural sezaryan ile oğlumu doğurdum Çarşamba sabahı 8 de yatışım yapıldı anestezi uzmanı ile görüşmemiştim görüştüm detayları konuştum rahatladım çok korkuyordum açıkcası .. sezeryan dan testlerim yapılmamıştı terslerim yapıldı kan alındı ve saat 11 gibi ameliyata alındım üstümü giyinip eşimde benimle birlikte girdi Doğuma 😍 korkulacak birşey gökmüş aslında epidural yapıldı ameliyat masasına alındım uyuştum bir abda doktorum geldi başladı ve sürekli enjektörlüye seruma birşeyler koyup durdulat sorduğum da bu seni rahatlatacak diyip durdular zaten anestezi ekibi hep benimle konuştu eşimde yanımda olunca çok rahattım .. Sonra doktorum biraz çekiştireceğiz korkma dedi hafif çekiştimelerü hissettim ama sadece panik oldum o kadar sonra oğlumun ağlama sesini duydum çok tuhaftı üstümüze işedi 😂😂😂 bir baktım tombul birşey bu benden mi çıktı dedim 😂😂😂 bu arada 46 kg ile hamile kaldım Doğum yapacağım zaman 60 kg idim sonra bebişi aldılar ebeler eşimide çıkardılar bir iğne daha vurdular bu seni daha da rahatlatacak dediler sonrasını nda hiçbirşey hatırlamıyorum uyudum mu ne yaptım bilmiyorum en son ameliyatın bittiğini gördüm beni yatağa aldılar çıktığımı ama sarhoş gibi tuhaftım kapıdan çıkarken kardeşim annem ve eşim vardı herkes iyi misin diyordu elimi tutuyordu ama cevap veremiyordum odama geldim sonrasınyine yok üstümü felan değiştirmişler ama hatırlamıyorum 😂😂😂 sonra oğlumu getirdiler koklattılar emzirdim çok şükür sütüm gelmişti bol vardı hattaha .. 3272 kg 49 cm doğmuştu oğlum .. hastane de iki gün kaldık Acıbadem Adana da ebe ler hemşireler doktorum psikolog çocuk doktoru herşeyi çok ilgiliydi iki günde çok şey öğrendim ve sadece çocuğa eşim ve ben baktık kayınvalidem ve annem sadece evde temizlik yemek vs yaptı düşünün 😂😂😂 size tavsiyelerim emzirmeden önce bebeğin altını değiştirecekseniz değiştirin emdikten sonra değiştirince kusuyorlarmış.. iki saate bir emzirin dediler öyle yaptık ebe zaten emzirme saatinde hep gelip hatırlattı 😂😂😂 başımda durdu biraz ağrım vardı evet ama dayanılmayacak gibi değildi doğurduğum gün yürütmeye çakıştılar ama başım döndü miğdem bulandı geri yatırdılar ikinci gün sabahı yürüttüler yürüdüm rahatça sondamı da ikinci gün akşamı çıkardılar biraz acıdı 😒😒😒 yalan yok şuan dört günlük oldu çok şükür sarılığımız da yok göğsüm çok sert sağıyorum sürekli buzluna atıyorum bazen sağdıcını gün içinde 3 saat içinde kaşık ile veriyorum çok rahat oluyor şimdilik bir sıkıntımız yok çok şükür 🙏🏻💕😊 yarında kontrolümüz var . Hastane için bebeğe fazla kıyafetbalmak gerekiyor bizimki hep altına işedi üstümüze de alt değiştirirken ben hastenene aldım kıyafet verdiler .. Kendiniz için can ped alın bu öok rahattı ben bez gibi olanını aldım rahat edemedim ebeler getirdi zaten ıslak mendi olsun alt açma kıyafet bez diğer hasteneler de var mı bilmiyorum bir de bebek bakım çantası ve amme bakım çantası herşey vardı biz onları almıştık ama 😂😂😂 yedekle kalır n azından .. karışık anlatmış olabilirim kuzular kusura bakmayın 😅 bir de son olarak uyumaya çalışın bebiş uyuduğunda sizlere se hayırlı doğumlar dilerim bu Araf’a ben zorunlu sezenin oldum 39+4 de normal Doğum diye bekliyorduk ama nst sandı yok bebek hareketleri az ve suyum azdı doktorum 42 ye kadar bekler dedi açıklık 1 cm di sadece ama doğurturum seni dedi fakat bu süre zarfında eğer kakasını yaparsa bebiş yada bizi zorlayacak durumda olursanız ikiniz de sağlık durumunuz dedi seseryana alırız değe bir karar vermemiz gerek dedi ve eşimle sezaryana karar verdik .. doktorumuz da dr Erdal Candan idi herkese tavsiyeye ediyorum mükemmel biri 💕💕💕 Adana da olanlar için hoş ben Mersin’den gitmiştim 😬😬😬