SevilayOnurYel bizde benzer durumdayız malesef 😒 memur olan benım mardındeyım, eşim ankarada ozel sektörde. Hamileliğin ilk başında normal yaparım diye düşünen ben şuan zaten Arabayla gelecek en az 12 saat yol sürecek yetişemez felan diye düşünmeye başladım. Birde benim hamileliğim sürekli kanamalarla, düşük tehlikesiyle geçti. hiç yanımda olamadı. Doğumda da yanımda olamazsa diye çok korkuyorum. şu an zaten gidişat sezeryan yönünde ama normale imkan olsaydı o psikolojiyi kaldırabilecek durumda değilim sanırım. Ama tabii normal herzaman daha iyidir. siz bence eksi ve artılarını hesaplayın hangisi daha yakın gelirse onu seçin 😊