PrenssAnnesiiii Bu nasıl birşey Allahım çok zor kızlar midem çok yanıyor ayağını mı artık neresiyse dayıyor mideme oğlum ilaç falan fayda etmyor yaşayan varmı böyle😒😒
Sivasgelini PrenssAnnesiiii canim soguk sutu denedin mi cay bardaginin yarisi kadar ic bi deme belki rahatlatir cok arkadasim var iyi gelen gecmis olsun
saree PrenssAnnesiiii Maalesef benn geceleri uyuyamıyorum midemden yukarı doğru bi ates parcası geliyo sanki 🤦♀️ Ben çözümü süt içmekte buldum 😊 Çok rahatsız oldugum zaman bir bardak soguk süt içip yatıyorum geçiriyo çok şükür yanmamı 🙏
PrenssAnnesiiii Sivasgelini o beni mahfediyor zaten canm midem sütü hazmedemiyor süt içtiğim gün sabaha kdr uyuyamıyorm🤦🏻♀️
PrenssAnnesiiii saree keşke bnmde geçse ben sütü hazmedemiyorm midem kabul etmyor daha beter oluyorm😒
bnyildiz PrenssAnnesiiii ben de yaşıyorum mide yanmasını, ilaç hiç kullanmadım süt içince bana iyi geliyor sen de dene istersen canım
bnyildiz PrenssAnnesiiii doktorum bana rennie alabilirsin demişti doktoruna danışarak dene istersen 😞
Tugceee123 PrenssAnnesiiii rennie duo alıyorum ben doktorum yazdı ama bu tarz ilaçlar çok kullanmamakta fayda var ben sade soda içiyorum her gün şurubu dayanılmaz olunca içiyorum demir emilimini düşürüyor çünkü dikkatli kullanmak lazım