18.haftamdan beri erken doğum riskim var bi 18haftamda bi 25. Birde 28.haftalarımda hastanede 4gün yattım ciğer geliştiiriciler doğumu durdurucu ilaçlar vs çok fazla aldım şimdi 31.haftalığım önceden yürümez etmezdim ki yürüyünce ağlardım okdr zorlanırdım şimdi çok daha rahatım yürümekten rahatsz olmuyorm yarın kontrolüm varr acaba doktorum artık serbestsin der mii ya ben kafası çok aşağıdaydı ayakları göbek deliğimdeydi şimdi sanırım kafası yukarı çıktı yada bebek uzadı ayakaları kaburgalarımda olan eskisinden çok daha rahat bedenim acaba riskim mi klktı yarın olumsuz birşey duymak istemyorm 🤦🏻♀️😒