Serdile Slm hanım genelıkte tıroıd cıktı bnde 7. Ayımdayım ılac kullanıyrm bunun ıcın we bu ay bebeımdede cıktıgını ogrendım.bu ılacı alsak bı dert almasak bı dert .warmı yasayanlar
Suheda Serdile nasil yani canm anne karnında bebekte tiroid olduğunu nasil anladilar merak ettim bende kullaniomda 1aydir doguma kadarda devammis
Oge Serdile bebeğiniz ilaç kullanacak çocuk dr unuza söyleyin zatn test yapacak çıkarsa ilaç kullanılıyor yiğenmde var bebeklğnden beri ilaç kullanıyr kontrollerine gidio düzenli olrk