Tugsem81 genelde ağrı daha fazla oluyor sanırım benim normal doğum olacaktı son anda sezaryene döndü doktorum da madem sezaryen olacak bari spinal yapalım konforlu olsun dedi ve şuda aklında olsun ameliyat sırasında başını sağa sola çevirme ben bebeğimi izlemek için çevirmiştim