Teonam arkadaşım dün doğum yaptı gece suyu gelmeye başlamış sızma şeklinde az geliyor ama tutamıyorum çamaşırım ıslanıyor demişti. Ve kokusuz idrar gibi sıvı koklamak en mantıklı. Bende 37+3 oldum korkuyorum öyle olacak diye sordum her türlü anlarsın dedi