Aslan12 Ne mutlu hamile kalmanızı engellememiş. Benim ablam 5 yıl bu sebeple hamile kalamadı, ta ki teşhis koyulup tedavi görene kadar. Doktor perhiz vermiştir. Uygulandığı sürece sorun olmuyor genellikle. Şekeri çıkan annelerde biraz su fazlalığı görülebiliyor. Bir de bebek toplu doğabiliyor.