Songulkardm Merhaba kızlar Batman’a eşimin tain nedeni ile taşınmak zorundayız şuan 33+1 haftalık önerebileceğiniz hastane ve doktor ki birde muane ve Doğum ücretlerini öğrenmek istiyorum yardımcı olabilecek birileri var ise mutlu olurun
Smyye0303 Songulkardm Batman medikal park Kemal coşkun çok iyi canım herkes tavsiye eder benimde doktorum o
Smyye0303 Songulkardm eşiniz askerse Eger Oyak indirimi oluyor muaye ücreti 80tl oluyor Doğum parasıda tam bilemiyorum 1300-2000 arası değişiyor diye biliyorum
emirhaninannesi Songulkardm merhaba canim ben batman medical park a gdiyorum kemal coşkun cok memnunun zten batmanin en iyi doktoru diyebilirim muayene ucreti sigorta varsa 100 tl dogum ucreti de 1500 arti oda ucreti