Merhabalar gebeliğimi bende yeni öğrendim. 1 Mayıs son regli başlangıcı fakat 35,40 günde bir görüyorum 9 Haziran’da idrar testi ile öğrendim 11 Haziran doktora gittim hcg 973 dü Cumartesi gel bir daha bakalım dedi dün gittiğimde 4473 dü ultrasonda kese görünmedi 4 günde aşırı yükseldiği için ikiz olabilir dedi ilk gebeliğim sizce olabilir mi Cuma günü tekrar kese var mı bakılıcak yardımcı olursanız çok mutlu olurum aynı durumu yaşayan var mı acaba