Günaydın kızlar arkadaşım 12 saat arayla kan vermiş ilk beta değeri 36 diğeri 48 çıkmış. Doktor telefonla aramış betayı söylemeden progestanın 2,5 sen kendiliğinden düşük yapacaksın. Bu bebeğin doğması mucize demiş.. kapatmış telefon.. bende 2 gün bekle değer tekrar Yükselecek mi bakalım dinlen iş yapma dedim.. böyle bi durumda ilaç vermeleri gerekmiyor mu ? Kanaması ağrısı da yokmuş. Bilgisi olan başına gelen varsa yardımcı olabilir mi ..