Kızlar doğumuma iki hafta kaldı ama geçmeyen sıddetı hergun artan bır oksuruge yakalandım ılac almak ıstemıyorum zaten bu zamana kadar ılaclarla geldım rahım kısalıgı oldugundan bıtkısel bebeğe zararı olmayan önerınız varmı deneyıp oksurugu gecen tesekkurler