40+4 hamileyim çarşamba günü hastaneye yatışım yapılacak doğmazsa 3 güne zorla çıkaracağız sıpamı inat etti valla artık sabrımda kalmadı suniyle başlatacaklar yada sezeryan son çare bakalım sizde durumlar ne yatamıyorum kalkamıyorum artık oturamıyorum bile gece 2 de yatıp sabahın köründe kalkıyorum şimdiden annelik ne zormuş valla