Efsuni merhaba bende 28 haftalıkken geldi bi gogsumde n az miktarda aile hekimine sordum normal dedi takip et kokuli mu sari mi rengi akintinin diye dedi intihap olabilir falan dedi sukur sonra gelmedi. Erken geldi diye korkmustum bende açıklamanız benim icin icimi rahatlatici olmus col tesekkir ederim. Duzenli gelmeye kacinci haftada baslar acaba bilginix var mi