gigi Kızlar 6+6 hamileyim öğlenden beri kahverengi akıntı geliyor su gibi Protestan da kullanıyorum ama korkmaya başladım neden olur sizce hastaneye gitmeli miyiz
gigi HlyaYlmazYldz Progestan kullanıyor Musun ben kullanıyorum bazen o da yapıyormuş bazen de Allah korusun düşük tehditi salı randevumuz var konuşacağım doktorla akşam yazdım dönmedi bende korkudan öleceğim
gigi Çok panik oldum dr gittim kalp atışını duyduk şükürler olsun ama Progestan iğne de kullansan iyi olur dedi kafam çok karışık sen ne yaparsan yap düşeceği varsa da düşer tutamaSın dedi ilk on hafta çok riskliymiş biz 7+0 8. Hafta oluyor işte
HlyaYlmazYldz Evet progestan ve iğne kullanıyorum Aynılarını banada dedi 1 haftadır durmadı hayırlısı olsun 😞