GzdemOkur 1PrensAnnesi şeker testim daha yapılmadı 26. Haftayı bekliyorum dediğin gibi olmazsa o zaman içeyim netleşsin 😉
1PrensAnnesi GzdemOkur bencede o testten önce deneme allah korusun herşey olablio bir sür annemiz burda gördük sorun yaşıyo şekerden
GzdemOkur Burcuk bende gece 5 de içiyordum zaten aç içmem gerektiği için ama kan sonuçlarıma göre doktor öğlen saatine alacak ya da şurup varmış ona geçecek 😔
Ceylin Ben buyuk tuvaletimi yaparken yesil bi renk oluyor. Bu durumu yasayan varmi peki. Internette demir ilacinin yanetkisi olabilir diyordu.onemsemedim pek onemli degildir herhalde🤔
Deletedmom9885 Ceylin bende görünce çok korkmuştum noluyo be bu neydi şimdi diye 😀 sonra neyseki ilaçtan oluyormuşda geçti kısa bi süre sonra 😊
Serife07 GzdemOkur canım ben yaklaşık ilk 4 aya kadar zaten mide bulantısı çekiyordum bide o hapı kullanınca daha da arttı Doktor la konuştum bana tok atmamı söyledi benimde kan değerim düşük bende acaba aç atamadığım için mi diye düşündüm çok şükür 1 aydır falan ac kullanıyorum
Srknsmg Deletedmom9885 bende aynı ilacı kullanıorum ac karnına mahvetti beni ishal de yaptı. Şimdi yemekle sonuna dogru içiyorum etkileri azaldı. Doktorum cok etkili bi ilac devam et alısırsın belki demişti alıstım..
AysunMayetin GzdemOkur GzdemOkur bende 24.haftayım ve kusma sıkayetım yok.demır ılacj kusma yapmaz bırde hap mı kullanıyosun ? ben hap kullanıyordm ozamanlar ara sıra kusuyodum ama suruba cevırdı o ıcılebılıyp en azından. senın kusmaların ılk aylarda yasanan kusmalar olmasın bazı ınsanlar doguma kadar cekıyor bunları ınsallah oyle degıldr 🙏
GzdemOkur AysunMayetin ben ilk başlarda hiç kusmadım ilaçla başladı kesincede bitti kan değerlerime göre ilaca ya tekrar başlayacağım şurup olarak ya da içmeyeceğim 🙏🏻