Merhaba herkese ben 1 aydır demir ilacı kullanıyorum ve şu an 24. Haftamdayım ama kusmalarım oluyor sürekli doktor ilacı kesti 2 gündür yok fakat ne yesem ağzıma geliyor demir ilacından bu sorunu yaşayan var mı yoksa bu haftalarda kusuyor musunuz sizde?