Dün gece hastaneye gittik mide bulantım var diye doktor çatı muayenesi yaptı açılmam olup olmadığına baktı bişey yoktu ama bu sabah uyandığımda çamaşırımda kahverengi leke vardı baya nişan mı oluyo bu kızlar bilgi verir misiniz bu arada 37 haftalık hamileyim.