Daha önce gördüyseniz sol tarafımda geçmeyen bir ağrı vardı. Bunun için bir başlık açmıştım. İkinci kez acilde tetkikler yapıldı ve iki böbreğiminde gebelik haftama göre bebeğin baskısıyla aşırı büyüdüğü görüldü. Sağ böbrek bir miktar büyürmüş ama benim sol böbrekte sağ böbrekte büyümüş. Doktorum böbreklere stent takılmasını önerdi. Pazartesi bir ürolojiye gideceğim bakalım. Dua edin çok korkuyorum. Bu durumu yaşayan anne adayları var mı acaba ???