Dilan1636 canim yuvani bozma. Doktorla konus. Raporu al sen. Doktoru da tembihle. Ozele mi devlete mi gidiyorsun bilmiyorum ama. Doktor eşine rapor almasi gerektiginin, durumunun acil oldugunun, bundan sonra dinlenmen gerektigini ve doğumun erken olursa nelere sebep olabilecegini falan anlatsin.yasalarimiz hep kadinlarin yaninda. Eminim doktor anlayisla karsilayacaktir seni 🙇🏻♀️ Doktorla is birligi yapmalisin. En son ne zaman tahlil oldun bilmiyorum ama belki de gercekten erken dogum yapabilirsin kontrole git 32 yi kacirma canim