29 haftadayım 2 oğlum var şimdi kızım olacak 1 haftadır geçmeyen bi ağrı sanki bir yere çarpmışım gibi sızlıyor 2 doğumumda sıkıntılıydı rahim ağzı yetersizliği vardı ama böyle bi ağrı yoktu çevremdikler kız bebek kasıkta olur baskı yapar diyor karnım çok aşşağıda sanki doğum yapacak gibi belimde sürekli bi ağrı yatarken sağdan sola dönerken bile eşimden destek alıp dönüyorum 3 gündür başına böyle bişey gelen var mı acaba bebek yine yerleşti açıklığım mı var 😕