Dilan1636 ben de 35. hafta oldum hala çalışıyorum. Öğretmenim dün karneleri verdim ama 2 hafta daha seminer var. Sonrasına izin aktarılsın diye çalışıyorum. Bu arada ağrı falan olunca ben de kalkıp evde geziyorum ama çok ağır olmadıkça ağrılar kimse kalksın istemem. Hastaneye falan gitmek istersen o aşamada herkes ayaklanır zaten. Öyle düşünüp kendini üzme canım. Biz gurbetteyiz kimsemiz yok. Cuma günü kaynanam geldi. sağ olsun her şeyi yapıyor. Rahatsız oluyorsan da bırak dinlen evde. Eşin nasıl baskı yapar. Niye sen sessiz kalkıyorsun bu durumda.