Dilan1636 Keske tek gebelık olsa bunun dogumu 40na kadr olan surecı cok zor canım bılıyorum anlıyorum senı az cok ben bıde gurbetteyım ne anne ne baba var yanımda esımın annesıde vefat ettı anlıcagın ben kendımı daha yanlız hıssedıyodum gorumceler desen hepsı evlı gurbettte annem geldı kaldı yanımda ama sadece 10gun mesafeler uzaktı tek buyuttum cocugumu sımdı alıstım artık yerı gelıyoo esımın destegını istiyorum ama bılıyorum kıı bı anne kadar evladına kımse yakın olamaz