Yildiz92 ama benim ilk tahlil sonuçlarım yanlış çıktı onun üzerinden konuştuk ama 2. Kez yapıp gönderdim temiz çıktı ama bi doktor olarak yorum yapabılırdi kuzum benim ilk çocuğumda ki doktorum çok iyiydi belkide o ilgiyi bekliyorum ama yinede yorum yapaydı iyiydi 😊